Pysäköintilupani ei ole uusiutunut automaattisesti, vaikka olen sallinut automaattisen uusiutumisen, mitä teen?

Muokattu Thu, 18 May 2023 klo 04:49 PM

Mikäli pysäköintiluvan uusiutuminen on epäonnistunut, saat aina tiedon siitä sähköpostiisi.


Syitä luvan uusimisen epäonnistumiseen voivat olla:


  • Maksukortti on vanhentunut. Tarkista maksukorttisi viimeinen voimassaolo päivä.
  • Lupaan liitetty maksukortti on poistettu sovelluksesta.
  • Lupaan liitetyllä maksukortilla ei ole katetta.
  • Verkko-ostaminen ei ole kytkettynä maksukortille pankista.
  • Käyttäjä ei ole enää luvan organisaation jäsenenä. Olkaa yhteydessä Taskuparkin asiakaspalveluun mikäli epäilette tätä syytä.


Maksun suorittamista yritetään automaattisesti uudelleen. Voit yrittää maksun suorittamista halutessasi myös manuaalisesti sovelluksesta Maksuhistoria –ikkunasta. Tarkista yllä mainitut asiat ennen uudelleen yritystä. Näet pysäköintiluvan voimassaoloajan sovelluksen Pysäköintiluvat -ikkunasta.


Mikäli maksun uudelleen yritys onnistuu, saat kuitin sähköpostiisi ja pysäköintilupa pysyy automaattisesti uusiutuvana.


Mikäli maksun uudelleen yritys epäonnistuu, lupa umpeutuu. Tämän jälkeen pysäköintilupa tulee ostaa uudelleen varmistaaksenne, että teillä on voimassa oleva lupa ennen pysäköintiä.


Mikäli kaikki tiedot ovat kuitenkin oikein, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.


 


Taskuparkin asiakaspalvelu


+358 207 812 461


Arkisin klo 7:00-21:30, La 9:30-19:30, Su 11:30-19:30


taskuparkki@aimopark.fi

Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin