Sovellus ei toimi, mitä teen?

Muokattu Thu, 18 May 2023 klo 04:59 PM

Tarkistathan, että sinulla on ladattuna sovelluksen uusin päivitys. Tämän voit tarkistaa sovelluskaupasta (App Store/Google Play). Kirjoita hakukenttään Taskuparkki. Sivun oikeaan reunaan ilmestyy Päivitä -kohta, mikäli sovelluksesta on tullut uudempi versio ja sovellus tulisi päivittää. Mikäli kohdassa lukee Avaa, teillä on sovelluksen uusin versio käytössä.


Sovellus tai sen painikkeet eivät reagoi: Sulje sovellus puhelimesi aktiivisista välilehdistä ja avaa se uudelleen. Myös puhelimen uudelleenkäynnistys saattaa auttaa. Varmistathan myös, että puhelimessa on internet-yhteys päällä.


Automaattinen kameratunnistus ei toimi: Varmistathan, että olet sallinut kameratunnistuksen ajoneuvollesi sekä olet kirjoittanut rekisteritunnuksesi oikein. Mikäli kameratunnistuksen asetukset ovat oikein, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.


Haluamani pysäköintialue ei löydy sovelluksesta: Mikäli kyseessä on sopimuspysäköinti, varmistathan, että olet tehnyt rekisteröitymisen oikealla sähköpostiosoitteellasi. Muissa tapauksissa olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.



Kaikissa epäselvissä tilanteissa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. 



Taskuparkin asiakaspalvelu


+358 207 812 461


(Arkisin klo 7:00-21:30, La 9:30-19:30, Su 11:30-19:30)


taskuparkki@aimopark.fi

Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin