Sovellus ei toimi, mitä teen?

Muokattu Thu, 18 May 2023 klo 04:59 PM

Tarkistathan, että sinulla on ladattuna sovelluksen uusin päivitys. Tämän voit tarkistaa sovelluskaupasta (App Store/Google Play). Kirjoita hakukenttään Taskuparkki. Sivun oikeaan reunaan ilmestyy Päivitä -kohta, mikäli sovelluksesta on tullut uudempi versio ja sovellus tulisi päivittää. Mikäli kohdassa lukee Avaa, teillä on sovelluksen uusin versio käytössä.


Sovellus tai sen painikkeet eivät reagoi: Sulje sovellus puhelimesi aktiivisista välilehdistä ja avaa se uudelleen. Myös puhelimen uudelleenkäynnistys saattaa auttaa. Varmistathan myös, että puhelimessa on internet-yhteys päällä.


Automaattinen kameratunnistus ei toimi: Varmistathan, että olet sallinut kameratunnistuksen ajoneuvollesi sekä olet kirjoittanut rekisteritunnuksesi oikein. Mikäli kameratunnistuksen asetukset ovat oikein, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.


Haluamani pysäköintialue ei löydy sovelluksesta: Mikäli kyseessä on sopimuspysäköinti, varmistathan, että olet tehnyt rekisteröitymisen oikealla sähköpostiosoitteellasi. Muissa tapauksissa olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.



Kaikissa epäselvissä tilanteissa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. 



Taskuparkin asiakaspalvelu


+358 207 812 461


(Arkisin klo 7:00-21:30, La 9:30-19:30, Su 11:30-19:30)


taskuparkki@aimopark.fi

Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä
Kuvavarmennus vaaditaan.

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin