Tarkistathan, että sinulla on ladattuna sovelluksen uusin päivitys. Tämän voit tarkistaa sovelluskaupasta (App Store/Google Play). Kirjoita hakukenttään Taskuparkki. Sivun oikeaan reunaan ilmestyy Päivitä -kohta, mikäli sovelluksesta on tullut uudempi versio ja sovellus tulisi päivittää. Mikäli kohdassa lukee Avaa, teillä on sovelluksen uusin versio käytössä.
Sovellus tai sen painikkeet eivät reagoi: Sulje sovellus puhelimesi aktiivisista välilehdistä ja avaa se uudelleen. Myös puhelimen uudelleenkäynnistys saattaa auttaa. Varmistathan myös, että puhelimessa on internet-yhteys päällä.
Automaattinen kameratunnistus ei toimi: Varmistathan, että olet sallinut kameratunnistuksen ajoneuvollesi sekä olet kirjoittanut rekisteritunnuksesi oikein. Mikäli kameratunnistuksen asetukset ovat oikein, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Haluamani pysäköintialue ei löydy sovelluksesta: Mikäli kyseessä on sopimuspysäköinti, varmistathan, että olet tehnyt rekisteröitymisen oikealla sähköpostiosoitteellasi. Muissa tapauksissa olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Kaikissa epäselvissä tilanteissa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Taskuparkin asiakaspalvelu
+358 207 812 461
(Arkisin klo 7:00-21:30, La 9:30-19:30, Su 11:30-19:30)
taskuparkki@aimopark.fi
Auttoiko tämä artikkeli?
Loistavaa!
Kiitos palautteestasi
Pahoittelut ettemme voineet auttaa
Kiitos palautteestasi
Palaute lähetetty
Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin